Praca ! ! !

bigos - mój pamiętnik, wspomnienia, uczucia, przeżycia ...

Witam!
Je¶li na Forum jest in¿ynier maj±cy do¶wiadczenie w konstrukcji pojazdów szynowych, obecnie poszukuj±cy pracy, proszê o kontakt na PW.
Praca w dziale G³ównego Konstruktora w jednej z najwiêkszych polskich firm produkuj±cych pojazdy szynowe w Nowym S±czu.
Robi siê tam takie cacka.

pozdrawiam

J.Lupino


Z teo co wiem to te "cacka" s± bardzo wadliwe. Owszem posiadaj± kilka niez³ych rozwiazañ np zaczepy na rowery, ale jest ich b. ma³o, b. du¿± wad± jest to ¿e nie otwieraj± sie okna tak ja w "starych" sk³adach. Koniec wiêc z wychylaniem siê przez okno, czy te¿ robieniu zdjêæ podczas podrózy. Ja bym nie nazwa³ tego cackiem...
MO¯E I NIE NA TEMAT
Je¶lin nie mo¿na wychyliæ siê przez okno z poci±gu to po³owa z przyjemno¶ci je¿d¿enia kolej± odpada
Mi³o¶nik podró¿y kolej±
J.P
Witam!

Tez nie na temat :)
Powiedzia³em kumplowi o Waszych uwagach. Ucieszyli siê w S±czu, bo bêd± mogli zej¶æ z kosztów. W nastêpnych egzemplarzach (200km/h) wyrzucaj± klimê, daj± drewniane ³awki, dla zwiêkszenia liczby podró¿nych likwiduj± toaletê i w wersji full przestronna jednostka dla turystów z rowerami z automatyczn± klim± bez szyb.

pozdrawiam

J. Lupino

ps
Ciekawe kto siê teraz do tej roboty zg³osi :)
A tak serio to jest to praca z przysz³o¶ci±. Polecam.
I na marginesie do "cacka" szkielet produkuj± w Autosanie :)
zapraszam na przeja¿d¿kê na SKM Warszawa


Lupino, czy Tobie p³ac± za reklamê tej kolejki? Jak wspomnia³em jest ona b. wadliwa. Kilka dni po tym jak ruszy³a z Wawy do Falenicy odstawiona zosta³a do przegladu, czy te¿ naprawy...
I co z tego ¿e mo¿e rozwin±æ prêdko¶æ 200 km/h skoro nigdy nie pojedzie z taka prêdko¶cia? Przyczyna jest prosta, stan torów i podk³adów kolejowych w Polsce jej na to nie pozwala. Popytaj kolejarzy. Poza tym jesli chodzi o ¶cis³o¶æ to jest stary, sprawdzony sk³ad w nowym opakowaniu...
I na koniec nie s±dze ¿eby¶ mia³ a¿ taki wp³yw na politykê firmy, wiec nie strasz ze zaczna wstawiac drewniane ³awki do kolejki.
Mi³ego dnia.

I na koniec nie s±dze ¿eby¶ mia³ a¿ taki wp³yw na politykê firmy, wiec nie strasz ze zaczna wstawiac drewniane ³awki do kolejki. Chyba zbyt dos³ownie potraktowa³e¶ ¿art Lupino. A przy okazji Lupino - czy¿by zdjêcie P60555961 by³o wykonane w Chabówce, czy mo¿e podczas 150 Lecia Kolei W±skotorowych 2 lata temu w Katowicach ? Mam te¿ takie z tej imprezy :-)
A wracaj±c do tych nowych cacek, to by³em ¶wiadkiem rozmowy maszynisty tego cacka z dró¿nikiem w Zagórzu (poci±g relacji bodaj Jas³o-Zagórz), i pomimo wielu zalet by³y narzekania na wadliwo¶æ sprzêtu. Ale wygl±da ³adnie trzeba przyznaæ.
Witam serdecznie!

Kereip! Jasne ¿e mi p³ac±. Z czego¶ trzeba ¿yæ. :D
Bez urazy, ale takiego podej¶cia do tematu nie traktujê powa¿nie. Je¿eli chcesz wymieniæ do¶wiadczenia napisz na PW, bardzo chêtnie pogadam.

Doczu! Zdjêcie to by³o robione 1 czerwca 2005 w Krakowie. Z okazji dnia dziecka organizowane s± przejazdy poci±gami retro. http://www.parowozy.pl/skansen/retro/retro2006/
Polecam serdecznie szczególnie przejazd dooko³a Krakowa.

pozdrawiam

J.Lupino

ps. Chyba za³o¿ymy nowe podforum o kolejach i kolejkach w Bieszczadach. Co Wy na to?

ps. Chyba za³o¿ymy nowe podforum o kolejach i kolejkach w Bieszczadach. Co Wy na to? ciekawy pomys³ :lol: Niechaj sie admini wypowiedz±...
Ja my¶lê, ¿e podforum, to mo¿e nie, ale mo¿na by "przykleiæ" w±tek.
Temat ten nie jest a¿ tak obszerny aby podforum mia³o sens istnienia, ale w±tek - czemu nie.
Te¿ jestem za w±tkiem. A Biesy kolejek troszku mia³y.
J.P

Ja my¶lê, ¿e podforum, to mo¿e nie, ale mo¿na by "przykleiæ" w±tek. Generalnie podforum raczej odpada - by³oby martwe w skali roku, temat z jednej strony jest co prawda obszerny, ale z drugiej mo¿na to ujac w kilku tematach. Kolejka jest bieszczadzka - zatem mie¶ci to doskonale w dziale "Dyskusje o Bieszczadach". Proponuje tam za³ozyæ w±tek/w±tki na temat kolejki. Co do przyklejenia to mo¿e na razie lepiej tego nie robiæ, aby nie faworyzowaæ jdnego tematu wzglêdem innych. Dla jednego wazniejsza jest kolejka, dla innego kultura, etnografia, religia, etc.
Witam!

G³ówny Admin proponowa³ wczoraj przyklejenie.
A z drugiej strony dlaczego faforyzowane s± "martwe" w skali roku rowery nad kulturê, etnografiê, religiê, etc. :)

pozdrawiam

J.Lupino

G³ówny Admin proponowa³ wczoraj przyklejenie.
A z drugiej strony dlaczego faforyzowane s± "martwe" w skali roku rowery nad kulturê, etnografiê, religiê, etc. :)
Admin rz±dzi to i Admin zrobi co chce :) Ja prywatnie natomiast nadal bede uwa¿a³ przyklejenie za nieporozumienie, chyba ¿e bêdzie to jeden i tylko jeden temat dotycz±cy kolejki w którym ujête zostanie wszystko - ale nie jest to dobre rozwi±zanie, bo nikt nie bedzie sie przekopywa³ przez kilkadzisi±t stron postów , które pewnie z czasem siê uzbieraj±. A przyklejanie w jednym dziale wielu tematów z jednego zakresu ¿eby by³y zawsze na wierzchu jest troche poronione, bo nie ca³y czas bêda one aktywne i bed± zas³aniaæ na pierwszy rzut oka pozosta³e tematy.
Rowerowe? :) Zg³asza³em kilka miesiêcy temu to samo. Podobnie jak "Bibliografia Bieszczadów" - dzia³, który móg³ dzi¶ byæ pe³ny, ale przeros³y go ambicje - czasem profesjonalizm zabija spontanicznosæ. "Poezja i proza Bieszczadu" - kolejny chyba nie niezbêdny dzia³ zwazywszy na zawarto¶æ (off topic) i przyrost postów.
Ale to tylko moje zdanie - generalnie: jak bêdzie tak bedzie dobrze :)
Nie no nie ma sprawy - dzia³ów mo¿emy naczepiaæ i 70, ale nie w tym kwestia.
Chodzi tylko o to by "rowerów" nie powsta³o wiêcej.

Co do poezji to nie do koñca jestem sk³onny siê zgodziæ :). Zerknij na ilo¶æ ods³on poszczególnych tematów - ja przyznajê siê bez bicia prawie tam nie zagl±dam ale jak widaæ jest grupa ludzi którzy jednak to robi±.

Ale nie o tym w w±tku mowa. Generalnie pomys³ zebrania spraw kolejki w jednym miejscu jest ciekawy z tym, ¿e obawiam siê, ¿e nawet pasjonaci wyczerpi± temat w powiedzmy 10 w±tkach.
Powsta³ niedawno dzia³ - Dyskusje o Bieszczadach - gdzie jest miejsce dla miejscowych atrakcji zatem nie wydaje mi siê s³usznym dodawanie nowego podforum.
Oczywi¶cie mogê nie mieæ racji wiêc czekam na argumenty :)

Chodzi tylko o to by "rowerów" nie powsta³o wiêcej. No tak, dlatego by³em na "nie" za jednym i za drugim, czyli nie tworzyænowego dzia³u i nie przyklejaæ :)

Co do poezji to nie do koñca jestem sk³onny siê zgodziæ :) No dobra, przesadzi³em. Ale tytu³ tego dzia³u ma sie nijak do zawarto¶ci.

obawiam siê, ¿e nawet pasjonaci wyczerpi± temat w powiedzmy 10 w±tkach Dok³adnie z tego samego powodu mam zdanie j/w

BTW: proponuje tego typu postulaty nastêpnym razem zg³aszaæ na forum technicznym i tam prowadziæ dyskusje. Bo za chwile dojdziemy do wniosku ¿e "Techniczne" te¿ trzeba wywaliæ bo martwe ;)
Dobra. Rozumiem ¿e w dziale "Dyskusje o Bieszczadach" mo¿emy zak³adaæ w±tki kolejowe. Tylko ¿eby nie by³o tak, ¿e zaczniemy dyskusjê o nowych rozwi±zaniach dymnic w parowozie a kto¶ nam przeniesie w±tek np. na "Oftopik" :wink:
No tak a ten w±tek mia³ pomóc w znalezieniu pracy i skoñczy³o siê (albo nie) na dyskusji o organizacji forum, przez propozycje modernizacji zespo³u trakcyjnego. Oby tylko nie wyl±dowa³o wszystko w koszu :D

pozdrawiam

J. Lupino

Oby tylko nie wyl±dowa³o wszystko w koszu Proponujê ruszyæ w podwójnej trakcji z kopyta i ju¿ nie robiæ OT, bo Admin ma ograniczon± cierpliwo¶æ ;-)

Tylko ¿eby nie by³o tak, ¿e zaczniemy dyskusjê o nowych rozwi±zaniach dymnic w parowozie a kto¶ nam przeniesie w±tek np. na "Oftopik" :wink: Oczywi¶cie ¿e przeniesie ;) Nowe rozwi±zania dymnic w parowozach nie maj± nic wspólnego z Bieszczadami, bo jak wiesz wszystkie parowozy w Bieszczadach dawno szlag trafi³ razem z dymnicami, nie licz±c tego maciupkiego co go przytachali do Majdanu na pokaz i do wo¿enia lepciejszych klas nierobotniczych. Ale jak zaczniecie o starych rozwi±zaniach dymnic w parowozach to powinno siê uchowaæ :)
A co to s± dymnice? (¿eby nie by³o OT)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl